Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Letí Ti jedna opožděná karma, Pavlí:-)

1 0
možnosti
Foto

Na "indiánky ani "májovky" jsem nikdy díkybohu netrpěla. Ale fotografie z Chorvatska jsou pěkné a zajímavé. R^

0 0
možnosti

díky bohu jde o fotografie z Albánie, ještě že jste na indiánky netrpěla, to by bylo fakt strašné...

0 0
možnosti

R^, taky jsem nakoukla a prima fota okoukla...;-)

2 0
možnosti
Foto

Divoká Albánie...ještěže si nezkoumala všudepřítomné kryty, já se v jednom na chvilku ztratil, pač jsem zašel moc daleko až to tmy tmoucí jen se zapalovačem, což je běžná výbava průzkumníkú krytů:-)

1 0
možnosti
Foto

Průzkum krytů mne naštěstí moc neláká, já se kochám krásami přírody.

Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti

Tenhle kout Země mám taky v plánu. Díky za postouchnuti!

1 0
možnosti
Foto

Tenhle zapomenutý kout Země určitě stojí za to navštívit. Díky za nákuk, Marku.:-):-)

0 0
možnosti

Krásné fotky a vyprávěníR^ Těším se na další tvá prázdninová dobrodružství:-)

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí se situace změnila a tahle krásná země je na rozdíl od devadesátých let již zemí bezpečnou... Super fotky, díky :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nahlédnutí.:-):-)

0 0
možnosti

I94v98a56n45a 86L28a86n48c22e

21. 7. 2022 21:55

Moc krásné a já věřím, že se tam někde Ilčí a Hátatitlá prohání.V Nádherná krajina R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že jsi v tom Prokletije nesletěla ze skály. Prý to není výjimečné...

1 0
možnosti
Foto

My jsme šli po hřebenech, stoupání tolik nebylo. A na té první horské túře jsem sletěla (spíše zakopla) na kamenité cestě a parádně si odřela rameno, záda a celou paži - vypadala jsem jako učebnicová oběť domácího násilí.;-DDíky za nákuk, Klári. :-):-)

Máš v srpnu čas někam vyrazit na výlet?

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.