Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach, moc hezký, nejen fotky, ale i text a na závěr zhudebněná moje oblíbená báseň, ani jsem netušila, že je zhudebněná, takže dík!R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk. :-):-)Hrál kdosi na hoboj je dokonce zhudebněna různými interprety: Visací zámek (trochu tvrdší verze), Duo Ťuk a Zdeněk Vřešťál z bývalého Nerezu (tahle nahrávka, měla jsem ji nejradši, už bohužel z Youtubu zmizela)

Přeji ti hezké podzimní dny, Zuzko.;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné snímečky, i ta mlha má něco do sebe. R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc hezký a ty gatě vedou!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ty jsem prostě musela vyblejsknout! Díky za nakouknutí. Přeji ti krásné podzimní dny, Jitko.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Příjemný článek s hezkými fotkami:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí. Byl to moc příjemný výlet.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, krásné fotky a příjemné komentáře!!! Mlha mi z toho podzimního šmírování asi vlezla pod blůzu, musím si jít uvařit horký kafe a budu spokojená. Vlastně ne, já si k tomu kafíčku ty fotky prohlídnu ještě jednou. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeni, díky za milý komentář. Měj se fajn a užij si to kafíčko.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, moc pěkně jsi to zachytila. No není ten podzim i s mlžným závojem nádherný?

2 0
možnosti
Foto

Mít lepší foťák, tak tu krásu zachytím výstižněji. Děkuji ti za komentář, Pavle.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

a kolem vyhlášeného pivařství si nešla?:-)

1 0
možnosti
Foto

Na to jsme v mlze nenarazili. Snad příště.;-) Díky za nákuk, Jaromíre.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Bylo to moc fajn odreagování, doporučuji.:-):-)

0 0
možnosti

Ano i v listopadu může být zima. Subtropy tu ještě nejsou.

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí. No jo, zima už je asi za dveřmi. Za tři dny bude svatého Martina, tak uvidíme, jak budou vypadat letošní zimní měsíce: rozkvetlé třešně nebo tuhé mrazy?;-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.